CV-ul meu

 


Curriculum vitae

Europass  

Europass

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   
Informaţii personale  
Nume / Prenume POPESCU DIANA
Adresă(e) Str. Renaşterii, Bl.8, Sc. 1, Et. 3, Ap.15, Craiova, Romania
Telefon(oane) 0351-462710 Mobil: 0744-457523
Fax(uri)  
E-mail(uri) diana_popescut@yahoo.com
   
Naţionalitate(-tăţi) Română
   
Data naşterii 11 august 1967
   
Sex Feminin
 

 

 

 

 

 

 

 

 
Locul de muncă vizat / Domeniul ocupaţional

 

 

 

 

Experienţa profesională

 

 
   
 

Perioada

Funcţia sau postul ocupat

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

 

Numele şi adresa angajatorului

 

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

 

 

 

20.12.2012 – prezent

Consultant in afaceri

- Acordarea de consultanta de afaceri firmelor ce solicita intrarea in incubatorul de afaceri (asistenta la intocmirea planului de afaceri, bugetului de venituri si cheltuieli previzionat pe trri ani,  cash flow previzionat pe trei ani, identificare surse de finantare, consiliere privind managementul resurselor umane, promovarea si politica de marketing, project management, management organizational / operational, managementul riscului etc)

- Intocmirea rapoartelor solicitate de management privind activitatea firmelor incubate

 

PARCUL INDUSTRIAL CRAIOVA SA

Comuna Ghercesti, Str. Aviatorilor  nr. 10, judetul Dolj

Departamentul Programe Incubare Afaceri – Compartimentul Asistenţă Antreprenorială

 

 

 

 

 

 

Perioada

Funcţia sau postul ocupat

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

 

Numele şi adresa angajatorului

 

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

 

Perioada

 

27.07.2012 – 20.12.2012

Director Economic

- Organizarea si conducerea contabilitatii firmei BUSINESS CONSULTING SRL

- Prelucrarea electronică a datelor din contabilitatea firmei

- Intocmirea statelor de salarii şi a declaraţiilor legate de acestea pentru salariaţii firmei, precum si a tuturor declaratiilor si raportarilor contabile

- Intocmirea situaţiilor solicitate de management privind activitatea firmei

 

BUSINESS CONSULTING SRL

Craiova, Str. Henri Barbusse nr. 10

Compartimentul Financiar-Contabilitate şi Salarizare

 

 

 

01.03.2012 – 27.07.2012

Funcţia sau postul ocupat

 

Activităţi şi responsabilităţi principale

Economist

- Organizarea evenimentelor la Centrului Expoziţional Transfrontalier şi Teatrul Naţional „Marin Sorescu” ( transmiterea invitaţiilor şi adeziunilor de participare, intocmirea referatelor pentru plata furnizorilor şi colaboratorilor)

 

Activităţi şi responsabilităţi principale - Evidenţa primară a cheltuielilor Centrului Expoziţional Transfrontalier

- Urmărirea încasării facturilor emise firmelor expozante

- Intocmirea situaţiilor solicitate de conducere privind activitatea expoziţională

Numele şi adresa angajatorului

 

CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A JUDEŢULUI DOLJ

Craiova, Cl. Severinului nr. 123, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate Direcţia Organizare Evenimente, Targuri şi Expozitii
                                                    Perioada  

01.02.2010 – 29.02.2012

Funcţia sau postul ocupat

 

Economist

 

Activităţi şi responsabilităţi principale -          Intocmirea statelor de salarii şi a declaraţiilor legate de acestea pentru salariaţii Camerei de Comerţ şi Industrie Dolj.

-          Prelucrarea electronică a datelor din contabilitatea Camerei de Comerţ şi

       Industrie Dolj

  -          Ţinerea Evidenţei contabile a Terminalului Bursei Române de Mărfuri Regiunea IV Sud-Vest de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.

-          Ţinerea Evidenţei contabile şi întocmirea situaţiilor financiare pentru SC EXPOOLTENIA SRL, FUNDAŢIA DE STUDII COMERCIALE BANU MIHAI şi cele 16 asociaţii profesionale ce funcţionează la Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.

-          Intocmirea de diverse alte situaţii financiare solicitate de conducere.

 

Numele şi adresa angajatorului

 

CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A JUDEŢULUI DOLJ

Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

 

Tipul activităţii sau sectorul de activitate Compartimentul Financiar-Contabilitate şi Salarizare

 

Perioada 17.11.2008 – 31.01.2010
Funcţia sau postul ocupat Economist în management
Activităţi şi responsabilităţi principale - Menţinerea legăturii cu membri Camerei de Comerţ şi Industrie Dolj şi sprijinirea acestora în obţinerea de informaţii de afaceri.

- Organizarea de întâlniri de afaceri pe domenii de activitate pentru membrii Camerei de Comerţ şi Industrie Dolj.

- Organizarea târgurilor şi expoziţiilor din programul expoziţional anual al Camerei de Comerţ şi Industrie Dolj.

Numele şi adresa angajatorului CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A JUDEŢULUI DOLJ

Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate Direcţia Servicii şi Practici Camerale – « Compartimentul Relaţii cu membrii. Evidenţă primară”

 

Perioada

 

 

Funcţia sau postul ocupat

 

Activităţi şi responsabilităţi principale

01.01.2004 –16.11.2008

 

Economist în management

 

 - Intocmirea de planuri de afaceri si studii de fezabilitate si analize cost-beneficiu   pentru proiectele scrise la  solicitarea Primarilori si Consiliilor Judeţene, ale  firmelor membre ale CCI Dolj, precum şi pentru alţi beneficiari.

 

   
 

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

- Urmarirea evidentei contabile a cheltuielilor realizate pe proiectele implementate de CCI Dolj, conform liniilor bugetare aprobate de autoritatile contractante.

- Intocmirea documentatiei necesare pentru efectuarea achizitiilor de bunuri si servicii prevazute in proiectele CCI Dolj.

 

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numele şi adresa angajatorului

- Creerea si gestionarea bazelor de date cu programe de finantare ale Uniunii Europene, ale altor autoritati din tara si strainatate.

- Acordarea de consultanta specializata privind : studii de piata,  planuri de marketing, studii de analiza diagnostric a firmelor, protectia mediului, resurse umane.

- Verificarea documentaţiei pentru eliberarea certificatelor de origine a mărfurilor.

- Realizarea de articole, pentru publicatiile Camerei .

- Intocmirea, implementarea si monitorizarea proiectelor depuse si castigate de Camera de Comerţ şi Industrie a judeţului Dolj

 

CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE “OLTENIA“ – JUDEŢUL DOLJ

Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate Departamentul Dezvoltare-Documentare. Relaţii Interne şi Internaţionale – Serviciul Dezvoltare Afaceri
 

Perioada

 

01.01.2003- 31.12.2003

 

Funcţia sau postul ocupat

 

Şef Serviciu  « Relaţii cu Membri »

 

Activităţi şi responsabilităţi principale - Coordonarea Serviciului Relaţii cu Membri care ţine evidenţa tuturor societăţilor membre ale CCIO şi răspunde de actualizarea modificărilor survenite în activitatea societăţilor comerciale membre;

- Întocmirea planingului de activităţi;

- Sprijinirea societăţilor comerciale membre prin oferirea de informaţii de afaceri şi consultanţă, etc.;

- Promovarea CCI Dolj în mediul de afaceri intern prin dezvoltarea colaborării cu alte Camere de Comerţ Teritoriale, patronate, asociaţii profesionale, în interesul membrilor;

- Organizarea anuală a Topului Judeţean al Firmelor;

- Urmărirea încasării cotizaţiei de membru;   

- Realizarea de articole pentru publicaţiile Camerei.

 

Numele şi adresa angajatorului CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE “OLTENIA“ – JUDEŢUL DOLJ

Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate  Directia I – Relaţii, Servicii, Strategii

 

Perioada 01.03.1996-31.12.2002
 

Funcţia sau postul ocupat

 

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

 Economist

 

-  Menţinerea contactului cu membrii CCI Dolj;

-  Relaţii de colaborare cu administraţia locală, patronate, asociaţii profesionale şi alte instituţii ;

 

Activităţi şi responsabilităţi principale -  Organizarea de târguri şi expoziţii ;

- Coordonator local pentru reţeaua SINFOCAM (baza de date cu informaţii de afaceri a Camerelor de Comerţ din Romania ) ;

- Realizarea de articole de specialitate pentru publicaţiile CCI Dolj.

Numele şi adresa angajatorului CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE “OLTENIA“ – JUDEŢUL DOLJ

   Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate  Departamentul Comercial
 

Perioada

 

14.01.1991-01.03.1996

 

Funcţia sau postul ocupat

 

Statistician

Activităţi şi responsabilităţi principale - Realizarea de raportări statistice privind societăţile comerciale înmatriculate la Oficiul Registrului Comerţului Dolj
Numele şi adresa angajatorului CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE “OLTENIA“ – JUDEŢUL DOLJ

   Craiova, Str. Brestei nr. 21, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate   Oficiul Registrului Comerţului Dolj
 

Perioada

 

07.10.1985-14.01.1991

Funcţia sau postul ocupat  Operator Calculator
Activităţi şi responsabilităţi principale

- Introducere date ;

- Procesare date.

Numele şi adresa angajatorului   Combinatul Chimic din Craiova ( SC DOLJCHIM SA dupa 1991)

  Str. MIHAI EMINESCU, Nr. 105, Isalnita, judeţul Dolj

Tipul activităţii sau sectorul de activitate   Centrul de Calcul

 

 

Educaţie şi formare

 
                                                    Perioada

 

2009

 

                     Calificarea / diploma obţinută

 

COMPETENŢE ANTREPRENORIALE

 

Disciplinele principale studiate /

          competenţe profesionale dobândite

Planul de afaceri

Managementul firmei

Managementul proiectelor

Metode statistice în gestiunea afacerilor

Contabilitatea financiară

Diagnosticul financiar al firmei

Comerţ electronic

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ

                           / furnizorului de formare

UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA – FACULTATEA „ECONOMIE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR”

 

            Nivelul în clasificarea naţională sau

                                            internaţională

ÎNVĂŢĂMÂNT POSTUNIVERSITAR (e-learning learning)

   
Perioada

 

Calificarea / diploma obţinută

 

2006 – 2008

MASTER „MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE”

 

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-          Project Cycle Management

-          Economie europena

-          Cadrul economico-juridic al proiectelor europene

-          Managementul financiar al proiectelor europene

-          Integrarea României în Uniunea Europeană

-          Comunicare. Negociere. Parteneriat

-          Metodica studiilor de fezabilitate si a planurilor de afaceri

-          Dezvoltare regională

-          Fondul European de Dezvoltare Regională

-          Fondul Social European

-          Fondul European Pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală

-          Programarea, implementarea monitorizarea si controlul proiectelor

       europene

-          Comunicare şi negociere în proiecte

-          Sisteme şi strategii macroeconomice

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA – FACULTATEA „ECONOMIE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR”
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională

 

ÎNVĂŢĂMÂNT POSTUNIVERSITAR – MASTER

 

   
Perioada 11 Iulie – 3 Octombrie 2008
Calificarea / diploma obţinută MANAGER RESURSE UMANE
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite -          Consilierea celorlalti manageri în probleme de resurse umane

-          Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane

-          Coordonrea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane

-          Coordonarea personallui şi departamentului de resurse mane

-          Elaborarea strategiei de resurse umane

-          Monitorizarea costurilor de personal

-          Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei

-          Organizarea activităţii Departamentului de Resurse Umane

-          Reprezentarea Compartimentului de Resurse Umane

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare GRUPUL SCOLAR DE ARTE SI MESERII AL COOPERATIEI MESTESUGARESTI “SPIRU HARET” CRAIOVA
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională PERFECTIONARE PROFESIONALĂ- cod COR: 123207
 

Perioada

 

15 Iulie – 1 Octombrie 2008

Calificarea / diploma obţinută

 

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite

MANAGER AL SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU

 

-          Instruirea personalului Departamentului de Mediu

-          Perfecţionarea profesională proprie

-          Definirea politicii de mediu a organizaţiei

-          Elaborarea Programului de management de mediu

-          Proiectarea sistemului de Management de Mediu

-          Organizarea şi supravegherea auditului de mediu

-          Implementarea sistemului de management de mediu

 

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite -          Monitorizarea si corectarea periodiă a managementului de mediu

-          Proiectarea şi gestionarea sistemului informaţional şi de documentare a managementului de mediu

-          Organizarea Departamentului de protecţie a mediului

-          Planificarea activităţilor de protecţie a mediului

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare GRUPUL SCOLAR DE ARTE SI MESERII AL COOPERATIEI MESTESUGARESTI “SPIRU HARET” CRAIOVA
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională PERFECTIONARE PROFESIONALĂ- cod COR: 242304
 

Perioada

 

Martie 2007, Craiova

Calificarea / diploma obţinută EXPERT CONTABIL, membru CECCAR DOLJ
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite -          Ţine sau supraveghează contabilitatea  şi întocmeşte sau verifică şi semnează situaţile financiare

-          Acordă asistenţă privind organizarea şi ţinerea contabilităţii

-          Efectuează analize economico-financiare, audit financiar-contabil şi evaluări patrimoniale

-          Execută alte lucrări cu caracter financiar-contabil, fiscal, de organizare administrativă şi informatică

-          Efectuează expertize contabile dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoane fizice ori juridice în condiţiile prevăzute de lege

-          Indeplineşte, potrivit dispoziţiilor legale, atribute prevăzute în mandatul de cenzor la societăţile comerciale

 

   
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMÂNIA (CECCAR) – FILIALA DOLJ
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională

 

SPECIALIZARE
 

Perioada

 

2006 – 2007

Calificarea / diploma obţinută EUROPEAN MODULE “ROMANIA TOWARDS EUROPEAN INTEGRATION”
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite -          Arhitectura institutionala a Uniunii Eurpopene

-          Paşii şi criteriile de aderarea ale României la Uniunea Europeană

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA – COMISIA EUROPEANĂ  PROGRAMUL JEAN MONNET
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională ÎNVĂŢĂMÂNT POSTUNIVERSITAR

 

 

Perioada 2006 – 2007
Calificarea / diploma obţinută EUROPEAN MODULE “NEGOCIATION, PARTNERSHIP AND DIPLOMACY IN THE EU INTEGRATION PROCESS”
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite - Negociere şi comunicare
Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA – COMISIA EUROPEANĂ  PROGRAMUL JEAN MONNET
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională

 

 

ÎNVĂŢĂMÂNT POSTUNIVERSITAR
Perioada 1989-1994
Calificarea / diploma obţinută ECONOMIST  -  ECONOMIA INDUSTRIEI, TRANSPORTURILOR ŞI CONSTRUCŢIILOR
Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite -          Economie Politică

-          Managementul Productiei Industriale

-      Analiză Economico-financiară

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA, FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE
Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională

 

 

 

ÎNVĂŢĂMÂNT UNIVERSITAR
 

 

Limba(i) străină(e) cunoscută(e)

 

 

Autoevaluare   Înţelegere Vorbire Scriere
Nivel european (*)   Ascultare Citire Participare la conversaţie Discurs oral

Exprimare scrisă

Limba engleză     A1   A1   A2   A2   A2
Limba franceză     B1   B1   B2   B2   B2
 

 

Competenţe şi abilităţi sociale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Competenţe şi aptitudini

organizatorice

 

(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referinţă Pentru Limbi Străine

 

 

- Membru fondator şi Preşedinte al Asociaţiei pentru Asigurarea Calităţii – ASCALITAT DOLJ.

  – Membru fondator al Asociaţiei pentru Protecţia Mediului Oltenia – APMO;

  – Membru fondator şi Vicepreşedinte al Asociaţiei Producătorilor Doljeni de Încălţăminte şi Articole de Marochinărie – ASINART DOLJ

 

 

  •     Septembrie – Noiembrie 2011  – Trainer pentru cursul „Managementul resurselor umane” in cadrul proiectului “MEDAS – Instruirea medicilor şi a asistentelor medicale din spitale în management şi utilizarea noilor tehnologii” – POSDRU implementat de SC ROMANIAN SOFT COMPANY SRL BUCUREŞTI
  • Mai – iulie 2011 – Tutore  în cadrul Proiectului “ANSI – ANTREPRENORIAT PENTRU ŞOMERI”  – POSDRU implementat de ASOCIAŢIA “MEREU PENTRU EUROPA”
  • Decembrie 2010 -  iunie 2011 – Expert Elaborare Programe si Strategii in cadrul proiectului “Educatia Antreprenoriala-Cheia Competitivitatii IMM-urilor” – POSDRU implementat de Camera de Comert si Industrie Teleorman in parteneriat cu  Camera de Comert si Industrie  Dolj.
  • 2010 – 2011 – Responsabil Financiar in proiectul “PLATO KOOPERA” implementat de Camera de Comert Flandra Voka – Flandra de Est in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Dolj
  • 2010 – Implementarea proiectului “Amenajare spaţii de expunere exterioară la Centrul Expoziţional Transfrontalier” din poziţia de «Ofiţer Financiar», beneficiar Camera de Comert si Industrie Dolj.
  • 2008 – 2009 Intocmirea documentaţiei şi implementarea proiectului “ReMediu – Reţea transfrontalieră pentru protecţia mediului  la nord şi sud de Dunăre” din pozitia de „Responsabil informare si consultanta” », beneficiar Camera de Comert si Industrie Dolj.
  • 2007 – 2008 implementarea activitatilor proiectului ”Planning and designing Bulgarian-Romanian RURAL MARKETS” la Craiova si Vratsa din pozitia de “Coordonator pentru Romania”.
  • 2006 – 2007 Intocmirea documentaţiei şi implementarea proiectului «Informarea Europeană – un pas important spre integrarea economico-socială a judeţului Dolj » din poziţia de «Ofiţer Financiar»,  beneficiar Camera de Comert si Industrie Dolj.
  • 2006 – 2007 Intocmirea documentaţiei şi implementarea proiectului « Pregătirea mediului de afaceri din Dolj – România şi Vidin – Bulgaria pentru piaţa unică extinsă; provocări şi oportunităţi transfrontaliere” din poziţia de «Ofiţer Financiar» , beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.

 

 

 

 

Competenţe şi aptitudini

organizatorice

 

  • 2006 – 2007 Implementarea Proiectului “Sistem de Iniţiere, Specializare, Perfecţionare Profesională şi Pregătire Antreprenorială a Şomerilor din Judeţul Dolj” din poziţia de “Responsabil informaţii şi consultanta resurse umane”,  beneficiar Camera de Comert şi Industrie Dolj .
  • 2005 – 2006 Întocmire documentaţie, implementarea şi monitorizarea proiectului “Certificarea Sistemului de Management al Calităţii şi Înfiinţarea Centrului ECDL – Paşi Importanţi pentru Integrarea în Uniunea Europeană” din poziţia de «Ofiţer Financiar»,  beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.
  • 2004 – 2005 Întocmire documentaţie, implementarea şi monitorizarea proiectului “Reţea Româno-Bulgară pentru Dezvoltarea Economiei Rurale şi Turismului” din poziţia de « Responsabil organizare  seminarii, misiuni economice, cursuri şi  workshop-uri»,   beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.
  • Iunie – decembrie 2004 Implementarea şi monitorizarea proiectului « Centrul Multifuncţional de Cooperare Transfrontalieră şi Dezvoltare Regională de Afaceri România – Bulgaria » din poziţia de « Responsabil organizare expoziţie, burse de afaceri, cursuri, seminarii »  beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.
  • 2003 – 2004 Implementarea  şi monitorizarea proiectului « Oltenia Environmental Euro-Info Center » din poziţia de « Responsabil formare profesională». Colaborator la realizarea  lucrarii « Protecţia Mediului în Regiunea Oltenia» din cadrul  acestui proiect.  Beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj
  • 2001 – 2002 Întocmire documentaţie, monitorizarea  şi implementarea proiectului « CENTRUL REGIONAL DE MARKETING ŞI PROMOVAREA EXPORTURILOR  OLTENIA» , beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj.

 

   
   
   
Competenţe şi aptitudini tehnice Calificări cheie:
   
Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului -          PERMIS ECDL START (Septembrie – Noiembrie 2006) eliberat de CENTRUL ACREDITAT ECDL-EUROPEAN COMPUTER DRIVING LICENCE – AL CAMEREI DE COMERT SI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ ( cunoştere Microsoft-Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, Internet Explorer + Outlook Expres)

-          OPERATOR CALCULATOR (Noiembrie 1985 – Mai 1986) – certificat eliberat de CENTRUL TERITORIAL DE CALCUL CRAIOVA

   

 

Alte competenţe şi aptitudini

-          Curs „FORMATOR” (4-18 octombrie 2010) organizat de SC ACZ CONSULTING SRL CRAIOVA

-          Curs de „MANAGEMENTUL AFACERILOR” (Iunie – Iulie 2005) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-          Curs « SURSE DE FINANŢARE EUROPENE. EXIGENŢĂ ŞI RIGOARE ÎN ELABORAREA PROIECTELOR» (Octombrie 2004) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-          Curs „MANAGEMENTUL MEDIULUI” (Mai 2004) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-          Curs „PREGATIRE CONSULTANTI RESURSE UMANE” (Iulie-August 2001) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-          Contabil  autorizat cu studii superioare (Noiembrie 1999) – certificat eliberat        de CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI CONTABILILOR AUTORIZATI DIN       ROMÂNIA (CECCAR) – FILIALA DOLJ

-          Curs „Limba engleză pentru afaceri” (Aprilie – Iulie 1997) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’- JUDETUL DOLJ.

-          Cunoaşterea contabilităţii societăţilor comerciale (Am condus şi organizat contabilitatea financiară a 20 de societăţi comerciale private, începând cu anul 1995).

 

Informaţii suplimentare

 

Alte activităţi:

- Realizarea de articole în publicaţiile CCI OLTENIA :  « BULETINUL   TRANSFRONTALIER ROMÂNO-BULGAR»  şi  « INFORMAŢIA ECONOMICĂ ».

- Colaborator la realizarea lucrărilor  « ECONOMIA JUDEŢULUI DOLJ » şi « EXPORTATORI ŞI PRODUSE PENTRU EXPORT DIN OLTENIA », editate de  Camera de Comerţ şi Industrie « Oltenia » – Judeţul Dolj în anul 2001, «PROTECŢIA MEDIULUI ÎN REGIUNEA OLTENIA », editată în 2004, «Catalogul firmelor din domeniul agriculturii şi industriei alimentare din judeţul Dolj şi regiunea Vidin» şi «Catalogul de prezentare a firmelor de turism şi a obiectivelor turistice din judeţul Dolj şi regiunea Vidin», editate în 2005, Anuarul « Afaceri transforntaliere din judeţul Dolj şi districtul Vidin», editat în 2007, ultimelor 10 ediţii ale lucrării « TOPUL JUDETEAN AL FIRMELOR ».

- Realizarea misiunilor economice organizate de CCI OLTENIA în următoarele tări : Austria, Belgia, Elveţia, Ungaria  şi Bulgaria (coordonarea delegaţiilor de oameni de afaceri şi vizitarea de expoziţii internaţionale).

   
   
   
   
   
Anexe - Diplome, certificate, autorizaţii, adeverinţe şi documente de identitate

 

 

Înţelegere Vorbire Scriere
Ascultare Citire Participare la conversaţie Discurs oral

Exprimare scrisă

A1   A1   A2   A2   A2
B1   B1   B2   B2   B2
 
Competenţe şi aptitudini   organizatorice
  • 2003 –   2004 Implementarea  şi monitorizarea proiectului « Oltenia   Environmental Euro-Info Center » din poziţia de « Responsabil   formare profesională». Colaborator la realizarea  lucrarii « Protecţia Mediului în   Regiunea Oltenia» din cadrul  acestui   proiect.  Beneficiar Camera de Comerţ şi Industrie Dolj
  •   2001 – 2002 Întocmire documentaţie,   monitorizarea  şi implementarea proiectului « CENTRUL REGIONAL DE   MARKETING ŞI PROMOVAREA EXPORTURILOR    OLTENIA» , beneficiar Camera   de Comerţ şi Industrie Dolj.
 
Competenţe şi aptitudini tehnice Calificări   cheie:
Competenţe şi aptitudini   de utilizare a calculatorului -            PERMIS ECDL START (Septembrie – Noiembrie 2006)   eliberat de CENTRUL ACREDITAT ECDL-EUROPEAN COMPUTER DRIVING LICENCE – AL   CAMEREI DE COMERT SI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ ( cunoştere Microsoft-Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, Internet Explorer +   Outlook Expres)-            OPERATOR CALCULATOR (Noiembrie 1985 – Mai 1986) –   certificat eliberat de CENTRUL TERITORIAL DE CALCUL CRAIOVA

Alte competenţe şi aptitudini

-            Curs   „CONSULTANT CAMERAL ( 5-10 septembrie 2011) organizat de CAMERA DE COMERŢ    ŞI INDUSTRIE TIMIŞOARA-            Curs „FORMATOR” (4-18 octombrie 2010) organizat de   SC ACZ CONSULTING SRL CRAIOVA

-            Curs de „MANAGEMENTUL AFACERILOR” (Iunie – Iulie 2005) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-            Curs « SURSE DE   FINANŢARE EUROPENE. EXIGENŢĂ ŞI RIGOARE ÎN ELABORAREA PROIECTELOR» (Octombrie   2004) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-            Curs „MANAGEMENTUL MEDIULUI” (Mai 2004) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-            Curs „PREGATIRE CONSULTANTI RESURSE UMANE”   (Iulie-August 2001) – certificat eliberat de CAMERA DE   COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-JUDETUL DOLJ

-       Contabil  autorizat cu studii   superioare (Noiembrie 1999) – certificat eliberat        de CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI   CONTABILILOR AUTORIZATI DIN       ROMÂNIA (CECCAR) – FILIALA DOLJ

-            Curs „Limba engleză pentru afaceri” (Aprilie – Iulie   1997) – certificat eliberat de CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ‘OLTENIA’-   JUDETUL DOLJ.-            Cunoaşterea   contabilităţii societăţilor comerciale (Am condus şi organizat contabilitatea   financiară a 20 de societăţi comerciale private, începând cu anul 1995).

 

 
 
Informaţii suplimentare  Alte activităţi:  

- Realizarea de articole în publicaţiile CCI   OLTENIA :  « BULETINUL     TRANSFRONTALIER ROMÂNO-BULGAR»    şi  « INFORMAŢIA   ECONOMICĂ ».

- Colaborator la realizarea lucrărilor    « ECONOMIA JUDEŢULUI DOLJ » şi « EXPORTATORI ŞI PRODUSE   PENTRU EXPORT DIN OLTENIA », editate de    Camera de Comerţ şi Industrie « Oltenia » – Judeţul Dolj în   anul 2001, «PROTECŢIA MEDIULUI ÎN REGIUNEA OLTENIA », editată în   2004, «Catalogul firmelor din domeniul agriculturii şi industriei alimentare   din judeţul Dolj şi regiunea Vidin» şi «Catalogul de prezentare a firmelor de   turism şi a obiectivelor turistice din judeţul Dolj şi regiunea Vidin»,   editate în 2005, Anuarul « Afaceri transforntaliere din judeţul Dolj şi   districtul Vidin», editat în 2007, ultimelor 10 ediţii ale lucrării   « TOPUL JUDETEAN AL FIRMELOR ».

- Realizarea misiunilor   economice organizate de CCI OLTENIA în următoarele tări : Austria,   Belgia, Elveţia, Ungaria  şi Bulgaria   (coordonarea delegaţiilor de oameni de afaceri şi vizitarea de expoziţii   internaţionale).

 

Anexe - Diplome, certificate, autorizaţii, adeverinţe şi   documente de identitate

 

 

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>